Mert most pontosan így jó neked

2019.08.04


Lehet, hogy nem vagy most ott, ahol szeretnél, nincs meg mindened, amit szeretnél, de ez nem azt jelenti, hogy Isten elfeledkezett rólad.
Talán azt mondod: "Isten nem szeret engem. Csak nézz a körülöttem lévő emberekre: ők boldogok. De én? Nem akarom többé Őt követni, én olyan vagyok, akinek a problémáját Ő nem tudja megoldani." Ekkor veszíted el az áldásodat, nem akkor, mikor pillanatnyilag nem látod.
Ne feledd: az Atya tudja, mire van szükséged. Te nem egy vagy sok közül, te az Ő kedvenc gyermeke vagy (egy saját, egyedi nézőpontból, ami csak rád igaz). Neked megvan a saját utad, Neki pedig az egyedi terve a te életedre nézve. Ne hidd azt, hogy kimaradsz valamiből. Soha. "Azt pedig tudjuk, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra szolgál..." (Róma 8:28 RÚF)
Dávidnak húsz évet kellett várnia arra, hogy király legyen. De ahelyett, hogy azon gondolkozott volna, Isten valóban igazat mondott neki, hitt az Ő hűségében. Azok az évek nem hiába voltak. Ezek nélkül nem vált volna Izrael királyává.
Enélkül az időszak nélkül nem válhatsz olyanná, amilyennek Isten szeretne látni téged. Most készít fel.
Ez az, amit ezekben a napokban tanulok. :) 

Vivi - Loved By PapaGod / Rusznyák Vivien Nikoletta / 2018
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el