Ha úgy érzed, Isten elhagyott...

2019.04.04
Szeretném ezt a videót megosztani veletek. Azt hiszem, pontosan megmutatja, mi történik akkor, amikor úgy érzed, Isten nincs veled. Kiáltasz, és nem válaszol? Csak ez a kérdés jár a fejedben: Miért? Szeretném elmondani, hogy nem csak te mész át ilyen időszakokon. Igen, lehet, hogy sokfelé nézve nem ezt látod. Csoda, csoda hátán, Istennel kéz a kézben. Akkor nálam miért nincs ez? Hova tűnt Isten az életemből? Velem mi a baj? Mit csinálok rosszul?

Bármennyire is nehéz ezt ilyen gondolatok közepette elhinni, de ha egy igazságot szeretnél hallani, akkor az az, hogy Isten jó. Bármit látsz, Ő nem változik. Ne add fel, mert pont a legnehezebb órákban kell a leginkább kitartanod. És ne hidd azt, hogy ez csak rajtad múlik: hiszem, hogy Isten az utolsó pillanatban megragad. Nem hagy erőnkön felül kísérteni.


Több bizonyságot hallottam már, ahol az emberek eltávolodtak Istentől, de eljött az a pillanat, amikor Isten közbe lépett, és nem hagyta gyermekeit elveszni. Ez csodálatos. Nem a veled való játszás - hiszen Isten igenis fontosnak látja, hogy megmaradj Vele -, hanem egy olyan próba, ami a te áldásodra lesz - ezt Ő garantálja. Viszont ehhez az áldáshoz tarts ki. Hogy miért is van ez az időszak, arra ez a rövid videó ad választ. 

Már alig várom, hogy egyszer a te bizonyságodról halljak ez után a győzelem után, mikor újra hallhatod Isten hangját. :)

PS: Természetesen zeneajánló nélkül nem köszönhetek el. Ehhez a témához kapcsolódóan: Dics-suli - Újra megteszed (Do it again) https://www.youtube.com/watch?v=_RBnA-0wUAo 

+ Ha még több mindenre kíváncsi vagy ezzel a kérdéssel kapcsolatban: ezt a rövid filmet John Bevere - Where Are You God? című könyve inspirálta. https://godwhereareyoubook.com 


Abandoned - Elhagyatva

Mindenkinek van egy hőse. Az enyém az Apukám. Amióta anya meghalt, csak mi vagyunk. Ő színekkel tölti meg az életemet. (,,Melyik?" ,,Ez.") Néha nem értem a tanácsait, de bízok benne. És ami mindkettőnket összehoz, az az, hogy szeretek futni. Egy nap majd gyorsabb leszek nála, és mikor ez sikerül, minden maratont meg fogok nyerni a világon.

(0:42)

Legalábbis ez volt a tervem. Elvesztem a látásomat. ,,Gyorsan, olvasd el a legkisebbet, amit látsz. Ezt inter ocular melanomának hívják." Szem rák. ,,Sajnos el fogod veszíteni a látásod." Ez volt az a nap, amikor apa eltűnt.

(1:10)

(,,Apa!" ,,Megyünk futni?") Azt hittem, mindig itt lesz nekem. Azt hiszem tévedtem. ,,Apa, hol vagy? Apa!"

(1:33)

Elhagytál engem! Hol vagy apa? Hova mentél? Már nem szeretsz többé? Még mindig szép vagyok? Már nem vagy büszke rám? Hogy hagyhattál el, amikor a legnagyobb szükségem van rád? ,,Apa, Apa! Apa, miért hagytál el?"

(2:25)

Abby azt hiszi, elhagytam. És ugyanúgy fáj hallani... hogy igaza van. Elhagytam. (,,Ezt tudjuk tenni..." ,,Ez az én lányom. Ez az én lányom. Ez az én kislányom! Nem!")

Elhagytam, és rájöttem, hogy sokkal erősebb, mint ahogy valaha elképzelte. Elhagytam, hogy felfedjem, milyen gyönyörű ő belülről kifelé. Elhagytam, hogy olyan kihívások elé állítsam, amire nem sosem gondolt. Elhagytam, hogy felfedjem, milyen erős. Ő nagyon is az.

(3:30)

apa: - Abby, én vagyok.

Abby - Apu.

apa - Én vagyok az, én vagyok, kicsim.

Abby - Miért hagytál el?

apa - Itt voltam végig. Végig láttalak.

Abby - Miért mentél el?

apa - Mindig itt voltam, szívem. Figyelj: senki sem hisz benned annyira, mint én.

apa - Gondolj bele, milyen messze jöttél el.

(4:35)

Apa azt mondja, azt adta nekem, amire szükségem volt - nem azt, amit akartam.

(,,Készen állsz?")

A szeretet lehetővé teszi, hogy lássuk a valódi értékünket és szépségünket. Átgondoltam az álmaimat. Azt hittem, nem fogok többé futni. És még ha nem is láthatom az apukámat, tudom, hogy egész úton vezet engem.


[Dal: Bethel Music - Endless Alleluia]



Áldás.

Vivi - Loved By PapaGod / Rusznyák Vivien Nikoletta / 2018
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el